سودای عشق

اگر واقعا عاشق باشین کاری نمیکنید  طرف مقابلتان اذیت بشه برنجه ازتون

بیایم در مقابل عشق یار زندگیتون غرورتون بزارین زمین باهاش رو راست باشین

اقا من غرور دارم قبول اما در مقابل همسرم هیچم وقتی نیاز به محبت دارهه وقتی نیاز  به هم فکری

یا درد دل دارهه پیششم

وقتی گاهی دلش میگیره سعی میکنم با حرفام آرامش میکنم نه نمک رو زخمش بپاشم

وقتی گاهی جدیه سعی میکنم فقط با حضورم باعث دلگرمیش باشم

وقتی ناراحت سعی میکنم فقط بشنوم

اگم یاد بگیریم چیو کجا بگیم و اون لحظه چه رفتار هایی ازخودمان نشان دهیم مطمعن باشین هیچ مشکلی پیش نخواهد آمد

هر رفتاری و هر کاری موقعیتش خودش را میخواهد

برای مثال در شادی نیازی نیست ناراحتی باشد و در  زمان

جدیت دو طرف و بحث جدی نیازی نیست مزه پرونی باشد

دوست دارم ها زمانی واقعی میشود که از صمیم قلب باورش داشته باشیدو با خودتان رو راست باشین اون زمان است که طرف

مقابلتانم هست درک و حس خواهد کرد

اما دوست دارم هایی الکی به جان هیچ کس نمیشنید و هیچ کس باور نخواهد کرد از ته دلتان عاشق باشید

یا علی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






Tag's:
. شنبه 18 مهر 1394 . 11:56 .(BY*پگاه )
سودای عشق
ABOUT

الهی که من شوم فداش که جز اون ندارم هیچ کس
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان سودای عشق و آدرس sodaeeshgh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





قالب وبلاگ
گالری عکس
دریافت همین آهنگ

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 169
بازدید کل : 4553
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه

همسرانه